loading...

مرجع مقالات کاربردی سئو

بازدید : 17
يکشنبه 13 آذر 1401 زمان : 9:17

بهینهسازی کلاه سفید به تکنیک های اصولی و مجاز در سئو سایت گفته می‌شود که استفاده از آنها سبب می‌گردد سئوی پاک و پاکی در دراز روزگار داشته باشید و هیچ زمان در سئو به نقص‌ بر نخورید. بهره آماده ساختن در سئو کلاه سفید بسیار وقتگیر است اما هر سایتی که طبق تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید سئو شده باشد هیچ وقت بوسیله موتورهای جست و جو جریمه نمیشود و جایگاهی که در نتیجه ها جست و جو کسب می کند همیشگی است.

در این نوشته‌ی علمی راجع‌به تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید قصد دارم صحبت کنم و با هم استیناف می کنیم که آیا با بهینه سازی کلاه سفید می شود در بهینه سازی چیره شد یا خیر؟! در واقع بعداز قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه آن می شوید که آیا وقت و زمان صرف کردن برای seo وب سایت با استفاده از روش های سئو کلاه سفید واقعا ارزش دارااست یا خیر.

به شما قسم می دهم این نوشته‌علمی کاملترین نوشته‌ی علمی ای باشد که در زمینه‌ی سئو کلاه سفید درج شد‌ه‌است و از تلاوت آن پشیمان نخواهید شد.سئو در مشهد بعد از شما میخواهم در این نوشته‌ی‌علمی هم هم پا من باشید.

seo کلاه سفید (White Hat seo)
همانطور که اشاره کردم سئو کلاه سفید به شیوه هایی در seo تارنما گفته می گردد که کاملا قانونی هستند. در seo کلاه سفید خبری از خرید بک لینک یا لینک و پیوند بیلدینگ دستی نیست! در seo کلاه سفید خبری از Keyword Stuffing نیست! در واقع به هیچ وجه از روش هایی که گوگل را می قدرت با آن دور زد به کار گیری نمی‌شود.

بهینه سازی کلاه سفید بسیار وقت گیر میباشد و به این سادگی ها نمی توان در آن بهره گرفت. البته به دنبال روش هایی را عنوان می کنم و تارنما هایی را مثال میزنم که بدون طریق های دستی و غیر مجاز در سئو توانسته اند در طول زمان کوتاهی فایده خیر دریافت کنند.

8 تکنیک در سئو کلاه سفید
کلاً در seo کلاه سفید از روش های طبیعی در seo استفاده می‌شود. ایجاد کرد محتوای غیر اسکن و جامع و پیوند بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی میباشد که در seo کلاه سفید بیشتر به کارگیری می‌شود. در واقع هر وقت سخن از بهینه سازی کلاه سفید می شود اکثری از دوستان می پندارند سئو کلاه سفید محدود به همین دو شیوه می باشد.

البته در ادامه قصد دارم طریق هایی را عنوان کنم که چنانچه علاقه به استفاده از seo کلاه سفید داشتید می توانید از آنان در فرایند بهینه سازی وبسایت خود استفاده فرمایید.

1.تشکیل داد محتوا (کیفیت خوب، جامع، باارزش)
او‌لین موردی که در بهینه سازی بسیار اصلی میباشد تشکیل داد محتواست. رایا پارس یکی از طرز هایی که در seo کلاه سفید باید از آن به کار گیری فرمایید ایجاد کرد محتوا است ولی چه محتوایی؟

محتوا می بایست غیر نسخه برداری و باکیفیت باشد. زمانی که کلام از محتوای با کیفیت می گردد کلام از جامع بودن و گرانبها بودن آن هست.

محتوای کیفیت بالا در seo کلاه سفید تمامی چیز می‌باشد. محتوای کیفیت خوب دیگر احتیاجی به بهینه سازی ندارد و خودش سئو میگردد. در کالا بعدازظهر جامع بازاریابی محتوا در دعوا ساخت و ساز محتوای جامع توضیح داده ام که چه‌طور محتوایی بنویسید که در کلمه ها و کلمه ها کلیدی زیادی مرتبه بهتر در نتیجه ها جست و جو دریافت کند.

وقتی که شما محتوایی جامع ساخت نمایید گوگل این آیتم را به نه شعور می کند و متوجه بدون نقص بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان میگردد و به خاطر همین هم سکو بهتری به محتوای شما در نتیجه ها جست و جو میدهد.

از طرفی در شرایطی که محتوای شما نفیس برای مخاطبانتان باشد به راحتی به اشتراک گذارده می گردد. وب سایت هایی مثل “متمم” هیچ گاه به صورت دستی برای خود پیوند سازی نمیکنند و هر بک لینکی که مشاهده میکنید به صورت به طور کامل طبیعی توسط اشتراک گذاری ها و یا اسکن برداری بوسیله اشخاص دیگر ساخته شده است. با تحقیق بک لینک و پیوند های این گونه سایت ها کاملا متوجه این مورد خواهید شد.

سفارش میکنم نوشته‌ی‌علمی آموزش ساخت محتوا برای مخاطبان تارنما را بخوانید.

2.سئوی محتوا را بدون شوخی بگیرید
همان گونه که خدمت شما عرض کردم محتوا در بهینه سازی کلاه سفید بسیار اهمیت داراست پس می بایست تلاش فرمائید به بهترین نحو آن را ساخت فرمایید. what is seo حتما بایستی اصول بهینه سازی محتوا را دور از شوخی بگیرید چون محتوای شما می بایست به تنهایی فرمان روا باشد.

می بایست محتوایی ایجاد کرد نمائید که جامع باشد. جامع بودن محتوا معمولا در بیش تر از 2500 واژه و کلمه قابلیت و امکان پذیر می‌باشد.

باید محتوایی تشکیل داد فرمائید که عنوان بسیار جذابی داشته باشد تا شانس بیشتری در دیده شدن در نتایج جست و جو داشته باشد.

باید محتوایی تشکیل داد فرمایید که افراد زیادی را درگیر خود کند تا زمان زمان بیشتری را در تارنما شما صرف کنند.

می بایست در محتوای خود از تگ های H1,H2,H3 و… به خیر استعمال فرمائید. بایستی سعی کنید در‌این تگ ها لغت ها و کلمات کلیدی نوشته‌علمی خود را به نه و به صورت کاملا طبیعی به شغل ببرید.

لینک و پیوند های داخلی را فراموش نکنید! به مقالاتی که گرانبها هستند و رتبه نه در گوگل دارند و مرتبط با مقاله شما هستند پیوند دهید. با این کار هم قیمت مقاله فعلی شما بالا می رود و هم جايگاه مقالاتی که در نتیجه ها جست و جو در مرتبه خیر قرار دارا‌هستند عالی میشود.

سفارش میکنم نوشته‌ی علمی ایجاد کرد محتوا مطابق سئوی وبسایت را مطلقا بخوانید.

3.به مراجع لینک و پیوند دهید
هرکاری که می توانید باید اجرا دهید تا عنایت محتوای سایت تان زیاد شود. می بایست کاری نمایید تا آتوریتی وبسایت شما افزایش یابد. یک کدام از بهترین کارهایی که از دست تان بر می آید تا توان سایت و مقاله ها تان را بالا ببرید لینک و پیوند دادن به مراجع و سایت هایی هست که قیمت آن ها خیلی بیشتر از تارنما شما می باشند.

بارها دراین باره حرف کرده ام. هنگامی که در نوشته‌علمی خود به مرجعی لینک و پیوند می دهید گوگل شل تر میفهمد که نوشته ی علمی شما در زمینه‌ی چی می‌باشد و اینکه چقدر نوشته‌ی علمی شما بها دارااست که به مرجع معتبری لینک داده اید. همین سبب ساز می‌شود اعتبار نوشته‌علمی شما بیش از پیش بالا رود و به صورت کلی در‌حالتی که به خیر این عمل را تکرار فرمایید اعتبار وب سایت تان به مرور زمان زیاد می گردد.

4.مقاله‌ها قبلی خود را آپ تو دیت نمایید
چون محتوا در سئو کلاه سفید خیلی اساسی هست خیلی می بایست روی آن تمرکز فرمائید. یکی‌از بهترین کارها این میباشد که به مقاله‌ها دیرین خود سری بزنید و آنها‌را آپ تو دیت نمایید. حتما شما هم در اولِ ساخت‌و‌ساز محتوای خود دارای نقص های زیادی بودید و نمی توانستید به نه ایجاد کرد محتوا فرمایید. و یا ممکن هست به هر دلیلی مقالات قبلی وبسایت شما ضعیف باشند.

همت نمایید هر یک که قیمت سکو اماده ساختن را دارا هستند را شناسایی نمائید و دوباره آنان را به شکلی بنویسید و یا ویرایش فرمائید که قابل رتبه آماده ساختن باشند.

مثلا شما تا قبل از این نوشته‌ی علمی ای با عنوان “بازاریابی محتوا چیست؟” نوشته اید که بسیار ضعیف بوده می باشد و در گوگل رتبه چندان نه ندارد. برای مثال کمتر از 1000 کلمه بوده و ابدا جامع نبوده می باشد.

و از آنجایی که کلید کلمه و واژه “بازاریابی محتوا” امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و سرچ بالایی نیز دارااست به فکر این باشید که نوشته‌علمی ای که تا قبل از این نوشته اید را طوری آپدیتش فرمائید که جايگاه عالی بگیرد.

عالی می‌باشد بعداز آپ دیت محتواهای کهن دوباره آن‌ها‌را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذراید.

پیشنهاد میکنم نوشته‌ی‌علمی چرا باید محتوا های دیرین را بروز رسانی کنیم؟ را هم بخوانید.

5.محتوایی تشکیل داد فرمایید که واقعا قیمت داشته باشد
چون تمرکز شما روی محتوا است بایستی محتوایی ساخت نمایید که از هر لحاظ بها داشته باشد. عالی هست هدفمند تر شغل نمائید و از نوشتن مقالاتی که هیچ سودی برای شما ندارد خودداری کنید.

برای این فعالیت خوب میباشد روی کلیدواژه هایی کار نمایید که التفات بالایی برای شما دارند. چون ایجاد کرد محتوا عمل مشقت بار و زمان بری میباشد خوب میباشد محتوایی ایجاد کرد فرمائید که به تنهایی بتوانید ترافیک بالایی را برای شما ساخت کند.

جست و جوهایی که در حوزه کاریتان صورت میگیرد را رسیدگی و زیر حیث داشته باشید و در راستای کلیدواژه هایی که پروسه رو به رویش و بالایی دارا هستند محتوای خود را تشکیل داد کنید.

روی کلید کلمه های چندین بخشی و وقتگیر که سهل وآسان تر می‌باشند شغل کنید تا به مرور فرصت بتوانید در کلیدواژه هایی که طاقت فرسا تر و کوتاه تر می‌باشند درجه بگیرید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چه گونه تنها با ساخت محتوا ترافیک سایتم رو 10 برابر کردم؟

6.در شبکه های اجتماعی فعال باشید
همانطور که میدانید در سئو کلاه سفید نمی توانید به صورت دستی برای وبسایت خود بک لینک بسازید. خواسته از دستی یعنی خودتان در وب لاگ ها و انجمن های مشاجره یا کامنت سایت های دیگر لینک و پیوند سازی نمائید. لینک سازی ها بایستی به صورت کاملا طبیعی جاری ساختن شوند. درپی روش هایی را عنوان می‌کنم که با اینکه خودتان اقدام برای لینک و پیوند سازی میکنید ولی تماما طبیعی میباشند.

یکی از شیوه های لینک بیلدینگ در بهینه سازی کلاه سفید عمل در شبکه های عمومی می باشد. از فعال بودن پروفایل های خود در شبکه های عمومی پر اسم و رسم و دوست داستنی روی هم رفته عالم نه صرفا در ایران! مطمئن باشید.

به طبع لینک و پیوند وب سایت شما در پروفایل های شبکه های اجتماعی تان باید قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقاله ها تارنما تان در آنان سبب لینک سازی طبیعی برای وبسایت شما می‌شود. همچنین لینک و پیوند هایی که از این طریق برای وب سایت شما ساخته میگردند بسیار کیفیت بالا می‌باشند. همان طور که می دانید کار در شبکه‌های‌عمومی از نظر گوگل مداقه بسیار بالایی دارااست.

7.در ویکی پدیا فعال باشید
همان طور که میدانید ویکی پدیا یکی از کارکشته ترین سایت های دانا میباشد و لینک و پیوند تهیه نمودن از آن برای هر وب سایتی بسیار ارزشمند می باشد. برای اینکه بتوانید از ویکی پدیا پیوند بگیرید بایستی در آن فعال باشید. می بایست مقاله‌ها متعددی را دستکاری فرمائید تا اجازه لینک سازی به شما داده گردد.

برای اینکار عالی می‌باشد آیتم مقاله ها تخصصی که در سایت خود منتشر می کنید را در ویکی پدیا سرچ فرمائید و در حالتی که برگه ای در آن مورد در ویکی پدیا جانور بود آن را کامل ترش کنید. بعد از مدتی کار میتوانید وب سایت خود را به عنوان لینک و پیوند منبع به آن نوشته ی علمی مورد نظر پیوند دهید.

هرچند که ویکی پدیا لینک و پیوند نوفالو می دهد البته بایستی بدانید بک پیوند خریداری کردن از یک تارنما با آتوریتی 100 بسیار گران بها می باشد.

8.کار در وبسایت های پرسش و پاسخ
وبسایت های پرسش و پاسخ زیادی در مورد های متفاوت وجود دارا‌هستند که بهترین زمان برای تشکیل داد بک پیوند های کیفیت بالا برای شماست. سری به وبسایت های پرسش و پاسخ بزنید و مشاجره هایی که در باب کاری شما وجود دارا هستند را پیدا فرمائید.

سعی کنید در بحث هایی که به کار شما مربوط می‌گردد شرکت نمایید و به سوالهای کسانی که در ارتباط ای که شما در آن تخصص دارید پاسخ دهید. به صورت خیلی طبیعی عملکرد نمایید سایت خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در گفت و گو ها معرفی فرمائید.

فراموش نکنید می بایست شخص فعالی باشید تا اجازه دهند پیوند خود را درج نمایید و بک لینک بگیرید. در صورتی غیر از این باشد تخت‌گاز پیوند شما تمیز میشود. به عنوان مثال در حالتی که راجع‌به آدرس اینترنتی مارکتینگ سوالی شده بود و در واقع بحثی ایجاد شده بود، در حالتی‌که نوشته ی علمی ای در این باره در وب سایت شما موجود می باشد حتما آن را معرفی فرمایید اما نه همان اولیهِ گفت و گو! تلاش نمایید چند کامنت بگذارید و در پایان، افراد را به خواندن نوشته‌ی علمی خود دعوت فرمائید.

در وبسایت های پرسش و پاسخ می بایست سعی کنید طوری اخلاق و رفتار فرمایید که شم کنند شما در کارتان معلم می‌باشید. مطمئن باشید در شرایطی‌که اینطور باشد خلال لینک و پیوند سازی می توانید افراد زیادی را به تارنما خود جذب کنید.

بهینهسازی کلاه سفید به تکنیک های اصولی و مجاز در سئو سایت گفته می‌شود که استفاده از آنها سبب می‌گردد سئوی پاک و پاکی در دراز روزگار داشته باشید و هیچ زمان در سئو به نقص‌ بر نخورید. بهره آماده ساختن در سئو کلاه سفید بسیار وقتگیر است اما هر سایتی که طبق تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید سئو شده باشد هیچ وقت بوسیله موتورهای جست و جو جریمه نمیشود و جایگاهی که در نتیجه ها جست و جو کسب می کند همیشگی است.

در این نوشته‌ی علمی راجع‌به تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید قصد دارم صحبت کنم و با هم استیناف می کنیم که آیا با بهینه سازی کلاه سفید می شود در بهینه سازی چیره شد یا خیر؟! در واقع بعداز قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه آن می شوید که آیا وقت و زمان صرف کردن برای seo وب سایت با استفاده از روش های سئو کلاه سفید واقعا ارزش دارااست یا خیر.

به شما قسم می دهم این نوشته‌علمی کاملترین نوشته‌ی علمی ای باشد که در زمینه‌ی سئو کلاه سفید درج شد‌ه‌است و از تلاوت آن پشیمان نخواهید شد.سئو در مشهد بعد از شما میخواهم در این نوشته‌ی‌علمی هم هم پا من باشید.

seo کلاه سفید (White Hat seo)
همانطور که اشاره کردم سئو کلاه سفید به شیوه هایی در seo تارنما گفته می گردد که کاملا قانونی هستند. در seo کلاه سفید خبری از خرید بک لینک یا لینک و پیوند بیلدینگ دستی نیست! در seo کلاه سفید خبری از Keyword Stuffing نیست! در واقع به هیچ وجه از روش هایی که گوگل را می قدرت با آن دور زد به کار گیری نمی‌شود.

بهینه سازی کلاه سفید بسیار وقت گیر میباشد و به این سادگی ها نمی توان در آن بهره گرفت. البته به دنبال روش هایی را عنوان می کنم و تارنما هایی را مثال میزنم که بدون طریق های دستی و غیر مجاز در سئو توانسته اند در طول زمان کوتاهی فایده خیر دریافت کنند.

8 تکنیک در سئو کلاه سفید
کلاً در seo کلاه سفید از روش های طبیعی در seo استفاده می‌شود. ایجاد کرد محتوای غیر اسکن و جامع و پیوند بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی میباشد که در seo کلاه سفید بیشتر به کارگیری می‌شود. در واقع هر وقت سخن از بهینه سازی کلاه سفید می شود اکثری از دوستان می پندارند سئو کلاه سفید محدود به همین دو شیوه می باشد.

البته در ادامه قصد دارم طریق هایی را عنوان کنم که چنانچه علاقه به استفاده از seo کلاه سفید داشتید می توانید از آنان در فرایند بهینه سازی وبسایت خود استفاده فرمایید.

1.تشکیل داد محتوا (کیفیت خوب، جامع، باارزش)
او‌لین موردی که در بهینه سازی بسیار اصلی میباشد تشکیل داد محتواست. رایا پارس یکی از طرز هایی که در seo کلاه سفید باید از آن به کار گیری فرمایید ایجاد کرد محتوا است ولی چه محتوایی؟

محتوا می بایست غیر نسخه برداری و باکیفیت باشد. زمانی که کلام از محتوای با کیفیت می گردد کلام از جامع بودن و گرانبها بودن آن هست.

محتوای کیفیت بالا در seo کلاه سفید تمامی چیز می‌باشد. محتوای کیفیت خوب دیگر احتیاجی به بهینه سازی ندارد و خودش سئو میگردد. در کالا بعدازظهر جامع بازاریابی محتوا در دعوا ساخت و ساز محتوای جامع توضیح داده ام که چه‌طور محتوایی بنویسید که در کلمه ها و کلمه ها کلیدی زیادی مرتبه بهتر در نتیجه ها جست و جو دریافت کند.

وقتی که شما محتوایی جامع ساخت نمایید گوگل این آیتم را به نه شعور می کند و متوجه بدون نقص بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان میگردد و به خاطر همین هم سکو بهتری به محتوای شما در نتیجه ها جست و جو میدهد.

از طرفی در شرایطی که محتوای شما نفیس برای مخاطبانتان باشد به راحتی به اشتراک گذارده می گردد. وب سایت هایی مثل “متمم” هیچ گاه به صورت دستی برای خود پیوند سازی نمیکنند و هر بک لینکی که مشاهده میکنید به صورت به طور کامل طبیعی توسط اشتراک گذاری ها و یا اسکن برداری بوسیله اشخاص دیگر ساخته شده است. با تحقیق بک لینک و پیوند های این گونه سایت ها کاملا متوجه این مورد خواهید شد.

سفارش میکنم نوشته‌ی‌علمی آموزش ساخت محتوا برای مخاطبان تارنما را بخوانید.

2.سئوی محتوا را بدون شوخی بگیرید
همان گونه که خدمت شما عرض کردم محتوا در بهینه سازی کلاه سفید بسیار اهمیت داراست پس می بایست تلاش فرمائید به بهترین نحو آن را ساخت فرمایید. what is seo حتما بایستی اصول بهینه سازی محتوا را دور از شوخی بگیرید چون محتوای شما می بایست به تنهایی فرمان روا باشد.

می بایست محتوایی ایجاد کرد نمائید که جامع باشد. جامع بودن محتوا معمولا در بیش تر از 2500 واژه و کلمه قابلیت و امکان پذیر می‌باشد.

باید محتوایی تشکیل داد فرمائید که عنوان بسیار جذابی داشته باشد تا شانس بیشتری در دیده شدن در نتایج جست و جو داشته باشد.

باید محتوایی تشکیل داد فرمایید که افراد زیادی را درگیر خود کند تا زمان زمان بیشتری را در تارنما شما صرف کنند.

می بایست در محتوای خود از تگ های H1,H2,H3 و… به خیر استعمال فرمائید. بایستی سعی کنید در‌این تگ ها لغت ها و کلمات کلیدی نوشته‌علمی خود را به نه و به صورت کاملا طبیعی به شغل ببرید.

لینک و پیوند های داخلی را فراموش نکنید! به مقالاتی که گرانبها هستند و رتبه نه در گوگل دارند و مرتبط با مقاله شما هستند پیوند دهید. با این کار هم قیمت مقاله فعلی شما بالا می رود و هم جايگاه مقالاتی که در نتیجه ها جست و جو در مرتبه خیر قرار دارا‌هستند عالی میشود.

سفارش میکنم نوشته‌ی علمی ایجاد کرد محتوا مطابق سئوی وبسایت را مطلقا بخوانید.

3.به مراجع لینک و پیوند دهید
هرکاری که می توانید باید اجرا دهید تا عنایت محتوای سایت تان زیاد شود. می بایست کاری نمایید تا آتوریتی وبسایت شما افزایش یابد. یک کدام از بهترین کارهایی که از دست تان بر می آید تا توان سایت و مقاله ها تان را بالا ببرید لینک و پیوند دادن به مراجع و سایت هایی هست که قیمت آن ها خیلی بیشتر از تارنما شما می باشند.

بارها دراین باره حرف کرده ام. هنگامی که در نوشته‌علمی خود به مرجعی لینک و پیوند می دهید گوگل شل تر میفهمد که نوشته ی علمی شما در زمینه‌ی چی می‌باشد و اینکه چقدر نوشته‌ی علمی شما بها دارااست که به مرجع معتبری لینک داده اید. همین سبب ساز می‌شود اعتبار نوشته‌علمی شما بیش از پیش بالا رود و به صورت کلی در‌حالتی که به خیر این عمل را تکرار فرمایید اعتبار وب سایت تان به مرور زمان زیاد می گردد.

4.مقاله‌ها قبلی خود را آپ تو دیت نمایید
چون محتوا در سئو کلاه سفید خیلی اساسی هست خیلی می بایست روی آن تمرکز فرمائید. یکی‌از بهترین کارها این میباشد که به مقاله‌ها دیرین خود سری بزنید و آنها‌را آپ تو دیت نمایید. حتما شما هم در اولِ ساخت‌و‌ساز محتوای خود دارای نقص های زیادی بودید و نمی توانستید به نه ایجاد کرد محتوا فرمایید. و یا ممکن هست به هر دلیلی مقالات قبلی وبسایت شما ضعیف باشند.

همت نمایید هر یک که قیمت سکو اماده ساختن را دارا هستند را شناسایی نمائید و دوباره آنان را به شکلی بنویسید و یا ویرایش فرمائید که قابل رتبه آماده ساختن باشند.

مثلا شما تا قبل از این نوشته‌ی علمی ای با عنوان “بازاریابی محتوا چیست؟” نوشته اید که بسیار ضعیف بوده می باشد و در گوگل رتبه چندان نه ندارد. برای مثال کمتر از 1000 کلمه بوده و ابدا جامع نبوده می باشد.

و از آنجایی که کلید کلمه و واژه “بازاریابی محتوا” امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و سرچ بالایی نیز دارااست به فکر این باشید که نوشته‌علمی ای که تا قبل از این نوشته اید را طوری آپدیتش فرمائید که جايگاه عالی بگیرد.

عالی می‌باشد بعداز آپ دیت محتواهای کهن دوباره آن‌ها‌را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذراید.

پیشنهاد میکنم نوشته‌ی‌علمی چرا باید محتوا های دیرین را بروز رسانی کنیم؟ را هم بخوانید.

5.محتوایی تشکیل داد فرمایید که واقعا قیمت داشته باشد
چون تمرکز شما روی محتوا است بایستی محتوایی ساخت نمایید که از هر لحاظ بها داشته باشد. عالی هست هدفمند تر شغل نمائید و از نوشتن مقالاتی که هیچ سودی برای شما ندارد خودداری کنید.

برای این فعالیت خوب میباشد روی کلیدواژه هایی کار نمایید که التفات بالایی برای شما دارند. چون ایجاد کرد محتوا عمل مشقت بار و زمان بری میباشد خوب میباشد محتوایی ایجاد کرد فرمائید که به تنهایی بتوانید ترافیک بالایی را برای شما ساخت کند.

جست و جوهایی که در حوزه کاریتان صورت میگیرد را رسیدگی و زیر حیث داشته باشید و در راستای کلیدواژه هایی که پروسه رو به رویش و بالایی دارا هستند محتوای خود را تشکیل داد کنید.

روی کلید کلمه های چندین بخشی و وقتگیر که سهل وآسان تر می‌باشند شغل کنید تا به مرور فرصت بتوانید در کلیدواژه هایی که طاقت فرسا تر و کوتاه تر می‌باشند درجه بگیرید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چه گونه تنها با ساخت محتوا ترافیک سایتم رو 10 برابر کردم؟

6.در شبکه های اجتماعی فعال باشید
همانطور که میدانید در سئو کلاه سفید نمی توانید به صورت دستی برای وبسایت خود بک لینک بسازید. خواسته از دستی یعنی خودتان در وب لاگ ها و انجمن های مشاجره یا کامنت سایت های دیگر لینک و پیوند سازی نمائید. لینک سازی ها بایستی به صورت کاملا طبیعی جاری ساختن شوند. درپی روش هایی را عنوان می‌کنم که با اینکه خودتان اقدام برای لینک و پیوند سازی میکنید ولی تماما طبیعی میباشند.

یکی از شیوه های لینک بیلدینگ در بهینه سازی کلاه سفید عمل در شبکه های عمومی می باشد. از فعال بودن پروفایل های خود در شبکه های عمومی پر اسم و رسم و دوست داستنی روی هم رفته عالم نه صرفا در ایران! مطمئن باشید.

به طبع لینک و پیوند وب سایت شما در پروفایل های شبکه های اجتماعی تان باید قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقاله ها تارنما تان در آنان سبب لینک سازی طبیعی برای وبسایت شما می‌شود. همچنین لینک و پیوند هایی که از این طریق برای وب سایت شما ساخته میگردند بسیار کیفیت بالا می‌باشند. همان طور که می دانید کار در شبکه‌های‌عمومی از نظر گوگل مداقه بسیار بالایی دارااست.

7.در ویکی پدیا فعال باشید
همان طور که میدانید ویکی پدیا یکی از کارکشته ترین سایت های دانا میباشد و لینک و پیوند تهیه نمودن از آن برای هر وب سایتی بسیار ارزشمند می باشد. برای اینکه بتوانید از ویکی پدیا پیوند بگیرید بایستی در آن فعال باشید. می بایست مقاله‌ها متعددی را دستکاری فرمائید تا اجازه لینک سازی به شما داده گردد.

برای اینکار عالی می‌باشد آیتم مقاله ها تخصصی که در سایت خود منتشر می کنید را در ویکی پدیا سرچ فرمائید و در حالتی که برگه ای در آن مورد در ویکی پدیا جانور بود آن را کامل ترش کنید. بعد از مدتی کار میتوانید وب سایت خود را به عنوان لینک و پیوند منبع به آن نوشته ی علمی مورد نظر پیوند دهید.

هرچند که ویکی پدیا لینک و پیوند نوفالو می دهد البته بایستی بدانید بک پیوند خریداری کردن از یک تارنما با آتوریتی 100 بسیار گران بها می باشد.

8.کار در وبسایت های پرسش و پاسخ
وبسایت های پرسش و پاسخ زیادی در مورد های متفاوت وجود دارا‌هستند که بهترین زمان برای تشکیل داد بک پیوند های کیفیت بالا برای شماست. سری به وبسایت های پرسش و پاسخ بزنید و مشاجره هایی که در باب کاری شما وجود دارا هستند را پیدا فرمائید.

سعی کنید در بحث هایی که به کار شما مربوط می‌گردد شرکت نمایید و به سوالهای کسانی که در ارتباط ای که شما در آن تخصص دارید پاسخ دهید. به صورت خیلی طبیعی عملکرد نمایید سایت خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در گفت و گو ها معرفی فرمائید.

فراموش نکنید می بایست شخص فعالی باشید تا اجازه دهند پیوند خود را درج نمایید و بک لینک بگیرید. در صورتی غیر از این باشد تخت‌گاز پیوند شما تمیز میشود. به عنوان مثال در حالتی که راجع‌به آدرس اینترنتی مارکتینگ سوالی شده بود و در واقع بحثی ایجاد شده بود، در حالتی‌که نوشته ی علمی ای در این باره در وب سایت شما موجود می باشد حتما آن را معرفی فرمایید اما نه همان اولیهِ گفت و گو! تلاش نمایید چند کامنت بگذارید و در پایان، افراد را به خواندن نوشته‌ی علمی خود دعوت فرمائید.

در وبسایت های پرسش و پاسخ می بایست سعی کنید طوری اخلاق و رفتار فرمایید که شم کنند شما در کارتان معلم می‌باشید. مطمئن باشید در شرایطی‌که اینطور باشد خلال لینک و پیوند سازی می توانید افراد زیادی را به تارنما خود جذب کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 145
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 1165
  • بازدید کلی : 23778
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه